Ekstraordinært årsmøte 2025: 20. november

Postet av Oslostudentenes Idrettsklubb den 6. Nov 2025

Hovedstyret ønsker å invitere klubbens medlemmer til et ekstraordinært årsmøte. Det avholdes torsdag, den 20. november, kl. 18:00 - 19:00. Årsmøtet avholdes digitalt over Zoom. Vi starter registreringen kl. 17:55 og ber derfor alle deltakere om logge på 5 minutter før, slik at det ekstraordinære årsmøtet kan sparkes i gang til planlagt tidspunkt. 

Sakslisten finner dere HER.

For å bli med i møtet, kan man følge denne lenken: https://uio.zoom.us/j/69877210743

For å ha stemmerett på det ekstraordinære årsmøtet må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha betalt kontingenten. Medlemskap vil kontrolleres ved registrering.

Ikke nøl med å ta kontakt dersom dere har noen spørsmål vedrørende årsmøtet. Vi håper at så mange som mulig har anledning til å delta på det ekstraordinære årsmøtet den 20. november. 

Vel møtt!




Årsmøte i Oslostudentenes Idrettsklubb: 12. mars

Postet av Oslostudentenes Idrettsklubb den 12. Feb 2025

Hovedstyret ønsker å invitere alle klubbens medlemmer til årsmøtet. Det avholdes onsdag, den 12. mars, kl. 18:00 - 21:00. Årsmøtet avholdes i Aud Smalltalk på Ole-Johan Dahls hus; Gaustadalléen 23B. Vi starter registreringen kl. 17:30 og ber derfor alle deltakere om å møte opp i god tid for registrering, slik at årsmøtet kan sparkes i gang til planlagt tidspunkt. 

Det er opprettet et Facebook arrangement her

Fristen for å sende inn saker til årsmøtet er satt til onsdag, 26. februar, kl. 18:00 - to uker før årsmøtet. Forslagsskjema som skal benyttes har blitt sendt ut til styrene i hver undergruppe. Ta kontakt med det respektive gruppestyret for å få tilsendt malen til forslagsskjema. Kontakt eventuelt hovedstyret. Skjemaet sendes til hovedstyret@osi.no og markeres med emnet "Årsmøte 2025". 

Fullstendig saksliste og saksdokumenter vil publiseres på klubbens nettsider senest onsdag, 5. mars - en uke før årsmøtet. 

For å ha stemmerett på årsmøtet må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha betalt kontingenten. Medlemskap vil kontrolleres ved registrering. 

Ikke nøl med å ta kontakt dersom dere har noen spørsmål vedrørende årsmøtet. Vi håper at så mange som mulig har anledning til å delta på årsmøtet den 12. mars. 

Vel møtt!




Bli med å arrangere StudentLekene Oslo 2025!

Postet av Oslostudentenes Idrettsklubb den 31. Okt 2024

Sørg for at vi får gjenskape disse jubelscenene fra StudentLekene 2023 i Oslo!
Foto: Norges Studentidrettsforbund

Vi søker engasjerte frivillige som vil være en del av arrangørkomiteen til StudentLekene i Oslo høsten 2025! Dette er en unik mulighet til å bidra til et spektakulært studentidrettsarrangement, samtidig som du får verdifull erfaring med prosjektplanlegging, organisering og samarbeid.

Hva innebærer rollen?

Som medlem av arrangørkomiteen vil du:

  • Samarbeide med andre frivillige for å utarbeide en grundig og kreativ søknad til Norges Studentidrettsforbund (NSI).
  • Kartlegge ressurser, arenaer, og potensielle samarbeidspartnere i Oslo for et vellykket arrangement.
  • Bidra til å utvikle en visjon og strategi for hvordan Studentlekene 2025 kan bli en suksess.
  • Være involvert i skrivingen av søknaden, inkludert økonomisk planlegging, logistikk, markedsføring, aktivitetsplanlegging og gjennomføring av arrangementet.

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter en komite bestående av 8 funksjoner:

  • Leder: har overordnet ansvar for arrangørkomiteen og arrangementet
  • HR-sjef: har ansvar for alle de frivillige, og arrangere interne arrangementer
  • Økonomisjef: styrer budsjettrundene og følger opp hvor mye penger som brukes
  • Markedssjef: har kontakt med næringslivet. Skaffer sponsoravtaler og er ansvarlig for å forhandle frem gode avtaler med næringslivsaktører
  • Logistikksjef: har kontroll på alt av arenaer, transportløsninger, overnatting for deltakere, kiosksalg og betalingsløsninger
  • PR-sjef: har ansvar for å markedsføre arrangementet og rekruttere deltagere
  • Kultursjef: planlegging og gjennomføring av kulturarrangementene, slikt som bankett og åpningsseremoni
  • Idrettssjef: har ansvaret for alle idrettsturneringene, samt påmelding og deltakerinformasjon

Hva kan vi tilby?

  • Erfaring med å planlegge og gjennomføre et nasjonalt idrettsarrangement i samarbeid med Norges Studentidrettsforbund. 
  • Et stort nettverk blant studenter, idrettsutøvere og aktører i Oslo.
  • Mulighet til å bidra til å gjøre StudentLekene 2025 i Oslo til en uforglemmelig opplevelse.

Er du en av de vi ser etter? Fyll ut dette skjemaet snarest!

SØK HER!

Har du spørsmål? Ikke nøl med å kontakte oss på siri.braaten@osi.no

Vi gleder oss til å høre fra deg!




Dugnad på Studenterhytta!

Postet av Oslostudentenes Idrettsklubb den 3. Sep 2024

NORSK:

Studenterhytta er OSIs hovedhytte og en av de siste studenthyttene i Nordmarka som fortsatt eies og drives av studenter. Med eierskap følger ansvar, og i mange år har OSI hatt tradisjon for å arrangere en dugnad på hytta - noe som ikke har blitt gjort siden pandemien.

Det er på tide å gjenopplive denne tradisjonen og komme sammen for å ta vare på noe som tilhører oss, studenter. Vi stiller med gratis mat, sosiale aktiviteter, morsomme leker og en artig helg med dugnad! Det er mulig å kun bli med på deler av helgen også. Det meste av arbeidet vil gjennomføres på lørdag. 

Vi vil overnatte i hytta, men det er også mulig å campe eller bruke hengekøyer. Alle måltider på lørdag, samt middag på fredag vil arrangør ordne med. Husk å oppgi eventuelle allergier i påmeldingsskjemaet.

Praktisk informasjon

Dato: 04.-06. Oktober

Sted: Studenterhytta (Svartorseterveien 169)

Du kan lese mer om Studenterhytta her

ENGLISH:

Studenterhytta is the main OSI cabin and one of the last student cabins in Nordmarka that are stil owned and managed by students. With ownership comes responsibility, and for years OSI had a tradition of maintaining the cabin through dugnads, something that hasn’t been arranged since COVID. 

It’s time to revive that tradition and come together to take care of something that belongs to us, the students. We will have free food, some social activities/games, fun evenings along with fixing the cabin. It is possible to just join for a couple of hours, or a day. Most of the work will be done on Saturday. 

We will sleep in the cabin but its also possible to camp or use hammocks. All meals on Saturday as well as dinner on Friday will be provided. Allergies can be mentioned in the registration form. 

Pracitcal information

Date: 04.-06. Oktober

Place: Studenterhytta (Svartorseterveien 169)

You can read more about Studenterhytta here


PÅMELDING // REGISTRATION




Årsmøte 2023

Postet av Oslostudentenes Idrettsklubb den 12. Feb 2023

Hovedstyret innkaller herved til årsmøte i Oslostudentens idrettsklubb (OSI) 15. mars 2023 kl. 18:00.


Årsmøtet avholdes 15. mars 2022 kl. 18.00-20.00 på Domus Juridica. 

Adresse: Kristian Augusts gate 17.


Dørene er åpne fra klokken 17:30, og vi ber alle om å møte opp i god tid for registrering slik at møtet kan starte til oppsatt tidspunkt.

Frist for innsending av saker er onsdag 1. mars 2023. Forslagsskjema som skal benyttes ved innsending av saker sendes til gruppestyrene på mail. Ta kontakt med ditt respektive gruppestyre for å få tilsendt dette.

Saker sendes til hovedstyret@osi.no og merkes med "Årsmøtet 2023".

Saksliste og saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmer på vår nettside innen 8.mars.

NB: For å ha stemmerett må man ha vært medlem i minst én måned, og ha betalt kontingenten. Da kontingenten for 2023 ikke er sendt ut enda, vil medlemskap fra høsten 2022 kvalifisere til stemmerett. Medlemskap vil kontrolleres.

Velkommen til årsmøte!

Hilsen Hovedstyret


______________________________The invitation in English follows____________________________


The mainboard of Oslostudentenes Idrettsklubb (OSI) hereby invites all members to participate in our annual meeting.

The annual meeting will take place at Domus Juridica on the 15th of March 2022, from 18:00- 20:00.

Address: Kristian Augusts gate 17.

We kindly ask you to show up from 17:30 so that the meeting can start at the scheduled time.

The deadline for submission of cases falls 1.March 2023. A proposal form will be emailed to the groups. Please contact your group to get access to the proposal form. All cases are to be emailed to the mainboard at hovedstyret@osi.no, and marked with “Årsmøtet 2023”.

A complete agenda will be made available for members at our website within 8.March.

NB: Only those who have been a member for over a month have the right to vote at the annual meeting. As the contingent for the spring of 2023 not yet has been sent out we will base vote qualification on paid membership contingent for the autumn of 2022. Qualifications will be controlled.

We welcome you to our annual meeting!

Greetings from the mainboard